seo site

ساخت وبلاگ

قیمت سرامیک سایز 120در60

قیمت سرامیک سایز 120در60 : کارخانجات و گروه های تولیدی کاشی و سرامیک در کشور، اغلب محصولات خود را در سایز های مختلف و با کاربردهای متفاوتی تولید می کنند. فروشگاه اینترنتی بهیار سرام با فراهم آوردن تنوع بالایی از کاشی و سرامیک در طرح ها و اندازه های مختلف و از برندهای مطرح و خوشنام سعی دارد برای تمامی سلیقه ها، محصولاتی برای ارائه داشته باشد. یکی از سایزهای مورد توجه و استقبال مصرف کنندگان و طراحان سایز 60x120 می باشد که فروشگاه اینترنتی بهیار سرام تنوع بالایی از محصولات را در این سایز در سبد کالایی خود قرار داده است.

 

برای مشاهده قیمت انواع سرامیک کلیک کنید

کاربرد کاشی در سایز 60x120

ما را در سایت seo site دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alireza alirezaseo99 بازدید : 98 تاريخ : چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت: 14:55

قیمت سرامیک سایز 120در40

قیمت سرامیک سایز 120در40 :در واقعیت سرامیک پرسلانی به هر دو صورت لعاب دار و بدون لعاب تولید و به بازار عرضه میشوند . سرامیک پرسلانی در صورتی که بیسکوییت مورد نظر در دمای بسیار بالایی پخته میشود دیگر نیازی به لعاب کاری نیست و با تخلخل صفر سرامیک تولید شده به صورت سرامیک پرسلان بدون لعاب به بازار عرضه میشود. به طور کلی پرسلان ها در دمای ۱۴۰۰ درجه سانتی گراد پخته و تولید می شوند . به منظور ایجاد سطح سرامیک درخشنده، صاف، زیبا، ضدآب، ضد مواد شیمیایی روی بیسکوییت را پس از خنک کردن با یک لایه نازک لعاب می پوشانند و سپس در کوره پخته می‌شود.

قیمت سرامیک سایز 120در40

برای شروع تولید سرامیک پرسلانی، به یک سری مواد اولیه که شامل خاک رس، سیلیس و فلدسپار نیاز است . که باید در ابتدا خرد شوند . بعد از این مرحله مخلوطی که به دست می آید به یکی از چهار فرآیند شکل دهی فرستاده میشود : شکل دهی به صورت پلاستیک نرم ، پلاستیک سخت ، پرس و ریخته گری دوغابی. کاربرد: معمولا در کف کاربرد بیشتری دارد.

سرامیک پرسلانی در چه مکان هایی قابل استفاده هستند؟

این سرامیک ها گستره کاربرد فراوانی دارند :

  • ساختمان های مسکونی شامل ویلاها ، مجتمع های مسکونی و..
  • حمام و سرویس های بهداشتی
  • پله و پیشخوان
  • در نما های بیرونی و داخلی ساختمان ها
  • پیاده رو ها و محوطه ها در خیابان ها و مکان های عمومی
  • ادارات شرکت ها و مجتمع های تجاری و پر رفت و آمد
  • کارخانه ها در تمامی قسمت ها شامل سالن های تولید، انبارها و …

قیمت سرامیک سایز 120در60

سرامیک پرسلان نوعی متریال و کاشی جدید است که بیشتر برای صفحه کابینت کاربرد دارد اما به دلیل زیبایی و تنوع از آن استفاده‌های بیشتری می‌شود و بسیاری از افراد با آن آشنا هستند. این نوع سرامیک زیبا و بادوام هر روزه افراد قیمت سرامیک سایز 120در40 را جذب و وادار به استفاده می‌کند به همین دلیل قصد داریم شما را با این متریال فوق العاده آشنا کنیم. کاشی سرامیک پرسلان چیست؟ و چه کاربردهایی دارد؟ برای یافتن پاسخ این سوال تا پایان همراه ما باشید.

سرامیک پرسلان چیست؟

سرامیک پرسلان نسل جدید از کاشی های سرامیکی است که به دلیل ویژگی های دوام و مقاومت بسیار بالا و همچنین جنبه های زیبایی شناختی خاصی که دارد، معروف شده است. این محصول یکی از محصولات پیشرفته و بهبود یافته از سرامیک های معمولی می باشد. در واقع قیمت سرامیک سایز 120در40 پرسلان می‌ تواند هم شامل سرامیک های لعاب دار و هم شامل سرامیک های بدون لعاب شود. این محصول از خاک رس، فلدسپات یا گرانیت و سیلیس تحت فشار و حرارت بسیار بالا تولید می شود. بعد از پخت نیز این نوع سرامیک رنگ سفید و متراکم خود را حفظ می ‌کند. به دلیل همین امتیازات بسیار تخصصی و ویژه در کف و نمای ساختمان های مسکونی و اداری مورد قیمت سرامیک سایز 120در40 قرار می گیرد.

قیمت سرامیک پرسلان

سرامیک پرسلان علاوه بر زیبایی و مقاومت بسیار بالایی که در برابر ضربه از خود نشان می دهد در برابر مواد شیمیایی نیز مقاومت بسیار بالایی دارد. به دلیل مقاومت بسیار زیاد سرامیک پرسلان در برابر مواد شیمیایی از آن در حجم های گسترده برای بیمارستان ها و آزمایشگاه ها استفاده می کنند. علاوه بر آن به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فرد سرامیک پرسلان آن را مناسب ترین گزینه برای محیط های پر رفت و آمد نیز می ‌دانند. زیرا این محصول هم در برابر سایش و شکستگی و هم در برابر رطوبت بسیار مقاوم بوده و تمیز کردن آن نیز بسیار آسان است. قیمت سرامیک سایز 120در40 بر مزایای ذکر شده مزیت زیبایی را نیز می توان برای این نوع سرامیک برشمرد. سرامیک پرسلان طرح های جذابی دارد و در کوتاه مدت توانسته است طرفداران بسیار زیادی نیز پیدا کند.

قیمت سرامیک بزرک

نکته ای که در مورد سرامیک پرسلان باید به آن اشاره کرد این است که بر خلاف کاشی ها و سرامیک های معمولی بسیار پرتراکم و یکنواخت است و تخلخل آن نیز بیشتر می ‌باشد. به همین دلیل نیز در برابر رطوبت بسیار مناسب و مقاوم بوده و برای فضاهای مرطوب بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.این جذب آنقدر کم است که تقریبا نزدیک به صفر است. پرسلان برخلاف سایر ساخته‌های سرامیکی یک دست‌آورد جدید است که از حرارت دادن بالای نوع خاصی از گل سفال به دست می‌آید. این حرارت بالا باعث افزایش مقاومت سفال می‌گردد و با از میان رفتن آب قیمت سرامیک سایز 120در40 ترکیبات سفال در برابر آب نفوذناپذیر می‌گردد. امروزه کالاهای بسیاری وجود دارند که از ماده پرسلان در ساخت آنها استفاده می‌شود. این دست آرود نوین آنقدر انعطاف پذیر است که می‌تواند برای ساخت هر کالایی به کار گرفته شود.

پوشش دهنده سطوح

از زمان روی کار آمدن سفال به عنوان یکی از دست ساخته های بشر ما شاهد ظهور انواع کاشی و سرامیک و سفال های هستیم که روز به روز بر قابلیت های آن افزوده می شود. یکی از جدیدترین نوع کاشی و سرامیک پرسلان ها هستند که با کمک سفال پرسلان که با قیمت سرامیک سایز 120در40 از خاک چینی تولید می شود به عرصه ظهور رسیده است. پرسلان (porcelain) نوع جدیدی از پوشش دهنده‌ها با مقاومت بالاست که از خانواده سرامیک می‌باشد. بر طبق تعریف انجمن علمی مهندسی مواد آمریکا پرسلان را می‌توان نوعی فرآورده سرامیکی شیشه ای سفید لعابدار یا بدون لعاب دانست که برای مصارف مختلفی به کار می‌رود. پرسلان‌ها سرامیک‌هایی هستند که کمترین میزان جذب آب را در میان سایر سرامیک‌ها دارند.

سخن آخر

بسیاری پرسلان  را به دلیل جلای شیشه ای و تخلل کم و پخت در دمای بالا همان سفال چینی می‌دانند که امروزه کاربرد فراوانی دارد. اما در اصل این دو ماده با وجود شباهت‌های فراوان، یکسان نیستند. چینی‌ها نسبت به پرسلان از سطح نرم تری برخودارند و به راحتی می‌توان آنها را برش داد در قیمت سرامیک سایز 120در40 که پرسلان فاقد این خاصیت می‌باشد. ایجاد این تفاوت فقط از طریق دمای پخت میسر است. پرسلان‌ها در دمای بالای 1450 سانتی گراد پخت می‌شوند در حالی که دمای پخت چینی در حدود 1200درجه سانتی گراد می‌باشد. این اختلاف دما باعث گردیده است که مقاومت پرسلان نسبت به چینی بیشتر باشد و در نتیجه از آن بیشتر برای مصارف کاربردی استفاده شود در حالی که چینی‌ها بیشتر جنبه تزیینی و هنری دارند. در کنار تمامی این تفاوت‌ها می‌توان به شفافیت بالای پرسلان در کنار مات بودن چینی نیز اشاره نمود.

منبع : بهیار سرام

seo site...
ما را در سایت seo site دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alireza alirezaseo99 بازدید : 96 تاريخ : چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت: 14:47

خبرنامه